رقابت سپاهان، فارس، خراسان و کرمانشاه برای قهرمانی

توسط مدیر 1403/6/25
رقابت سپاهان، فارس، خراسان و کرمانشاه برای قهرمانی


چهار تیم برتر اولین دوره مسابقات قهرمانی نت بال بانوان کشور مشخص شدند. روز دوم اولین دوره مسابقات قهرمانی نت بال بانوان کشور به میزبانی اصفهان، امروز با انجام 13 بازی دیگر پیگیری شد.

این مسابقات از شنبه آغاز شده و به صورت دو حذفی برگزار می شود و در روز نخست 11 بازی برگزار شد که در پایان تیم های اردبیل، البرز و خوزستان با قبول دو شکست متوالی حذف شدند.

در روز دوم مسابقات هم ابتدا تیم های برنده روز گذشته به مصاف هم رفتند و سپس بازنده های این دیدار ها عصر به رقابت پرداختند که در نتیجه آن تیم های گیلان ، سیستان و بلوچستان، کرمان، زنجان، چهارمحال بختیاری، تهران،  کرمانشاه و مرکزی با ثبت دومین شکست شان از گردونه رقابت ها کنار رفتند که با توجه به حذف اردبیل و البرز و خوزستان و در روز نخست تیم های، چهار تیم سپاهان،  ریف اصفهان، خراسان رضوی و فارس راهی نیمه نهایی مسابقات شدند. جذاب ترین دیدار روز دوم را هم تیم های سپاهان و تهران برگزار کردند که در این بازی نزدیک و حساس تیم ها در پایان کوارتر چهارم 2مساوی شدند که مسابقه به دو وقت اضافه 5 دقیقه ای کشیده شد و در پایان سپاهان پیروزی روز نخست بر تهران را تکرار کرد.

فردا طبق جدول تیم های سپاهان با خراسان رضوی و ریف اصفهان با فارس دیدار خواهند کرد و در صورت شکست خراسان رضوی و فارس و ثبت اولین شکست این تیم ها بازی ها به دلیل دو حذفی بودن تکرار خواهد شد تا فینالیست ها مشخص شود.

دیدارهای مرحله بعدی و فینال و رده بندی دوشنبه (فردا) برگزار خواهد شد تا اولین فاتح جام مسابقات قهرمانی نت بال بانوان کشور مشخص شود.

نتایج دیدارهای روز دوم به شرح زیر است.

*سپاهان 20- زنجان 6

*خراسان رضوی 20- گیلان 8

*ریف اصفهان 22- سیستان و بلوچستان 21

*کرمانشاه 18- چهارمحال بختیاری 8

**********

*زنجان 29- مرکزی 26

*گیلان 20- تهران 29

*سیستان و بلوچستان 10- کرمان 19

*سپاهان 16 – خراسان رضوی 23

*ریف اصفهان 13- فارس 19

*تهران 37- زنجان 15

*کرمانشاه 16 – کرمان 14

*سپاهان25- تهران 24

*ریف اصفهان 20– کرمانشاه 24

اخبار مرتبط

تحلیل تکنیک‌های پایه در نت‌بال: راهنمای جامع برای بازیکنان و مربیان
تحلیل تکنیک‌های پایه در نت‌بال: راهنمای جامع برای بازیکنان و مربیان
1403/7/26
نکات کلیدی در انتخاب تجهیزات مناسب برای نت‌بال
نکات کلیدی در انتخاب تجهیزات مناسب برای نت‌بال
1403/7/22
آموزش اصول اولیه نت‌بال برای مبتدیان
آموزش اصول اولیه نت‌بال برای مبتدیان
1403/7/17